یارانه جاماندگان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود
کد خبر: 4058787
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
وزیر تعاون در اردبیل:

یارانه جاماندگان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افراد جامانده و مستحق دریافت یارانه که تاکنون یارانه‌ای به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت با مراجعه به وب‌سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام و یارانه اردیبهشت‌ و خرداد را دریافت کنند.

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاونبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکم خردادماه در حاشیه سفر به استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: افراد جامانده و مستحق دریافت یارانه که تاکنون یارانه‌ای به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت با مراجعه به وب‌سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام داده و یارانه اردیبهشت‌ و خرداد را دریافت کنند و بررسی‌های لازم برای افرادی که جزو دهک دهم هستند نیز بررسی می‌شود تا امکان برداشت برای آنان فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تهیه جهیزیه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان و نیز تحت پوشش قرار دادن متقاضیان پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل که در حدود یک هزار و 700 نفر هستند از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به احداث درمانگاه تامین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان نیز گفت: اقدامات لازم در راستای خدمت‌رسانی گسترده به افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی با جدیت مبنای کار است.

عبدالملکی اظهار کرد: یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل احداث می‌شود که در حال حاضر ثبت‌نام 700 نفر انجام شده است.

وی افزود: حل مشکلات سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی و کارخانجات تولیدی نیز بررسی می‌شود تا 2 هفته آینده تعیین تکلیف شود که باید در این زمینه اهمیت به پرداخت تسهیلات اشتغال‌آفرین در قالب مشاغل خانگی و روستایی در بودجه 1401 از اهم مواردی است که درصدد پیگیری آن هستیم تا طرح‌های اولویت‌دار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است در راستای پشتیبانی از تولیدکنندگان بسته‌های حمایتی ارائه دهیم و همراه سرمایه‌گذاران شعار سال را محقق کنیم و نگرانی‌های تولیدکنندگان را با مشوق‌های بیمه‌ای، مالیاتی و پرداخت تسهیلات با نرخ پایین برطرف کرده و بهره‌وری واحدهای تولیدی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام
captcha