تربیت مربی جهاد تبیین در دارالقرآن امام علی(ع) باغملک
کد خبر: 4062302
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

تربیت مربی جهاد تبیین در دارالقرآن امام علی(ع) باغملک

دوره تخصصی تربیت مربی جهاد تبیین با محوریت قرآن و عترت از سوی دارالقرآن امام علی(ع) باغملک با همکاری مؤسسه بصیرت نور برگزار می‌شود.

تربیت مربی جهاد تبیینبه گزارش ایکنا، دوره تخصصی تربیت مربی جهاد تبیین با محوریت قرآن و عترت از سوی دارالقرآن امام علی(ع) باغملک با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بصیرت نور برگزار می‌شود.

این دوره تخصصی بر اساس تأکیدات ولی امر مسلمین جهان آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای در زمینه جهاد تبیین طراحی و اجرا خواهد شد.

از اهداف دوره می‌توان به اجرای فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای درباره جهاد تبیین، تربیت نیروهای مؤمن حزب اللهی با توجه به نیاز امروز کشور، تقویت مبانی اعتقادی و معرفتی جوانان و نوجوانان، تبیین فرهنگ قرآن مجید و عترت(ع)، تبیین اندیشه‌های ناب و الهی امام خمینی و امام خامنه‌ای، تبیین خدمات، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تربیت نسل تمدن‌ساز عظیم اسلامی اشاره کرد.

از شرایط ثبت نام می‌توان به دارا بودن مدرک لیسانس یا سطح دو حوزه علمیه، آشنایی مقدماتی با معارف قرآن و عترت، آشنایی با مباحث ولایت فقیه و اهداف انقلاب اسلامی و داشتن فن بیان و قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

دوره طی 15 جلسه آموزشی معادل 30 ساعت برگزار می‌شود، محتوای آن نیز شامل مباحث قرآن، عترت و مباحث انقلاب اسلامی است که در باغملک، صیدون، میداوود و قلعه‌تل ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در آن نیز پنجم تیرماه از طریق مراجعه به دارالقرآن‌های سراسر شهرستان باغملک تعیین شده است. به قبول‌شدگان در این دوره، گواهی پایان‌دوره و مجوز ورود به دوره تکمیلی اعطا می‌شود.

یادآوری می‌شود، مؤسسه بصیرت نور در باغملک، خیابان فرهنگ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha