مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقاف تمدید نمی‌شود
کد خبر: 4063675
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقاف تمدید نمی‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن تا ۲۵ خردادماه است، گفت: طبق اعلام سازمان مرکزی این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در سال جاری گفت: ثبت‌نام این مسابقات از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده است.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات را 25 خردادماه اعلام کرد و افزود: طبق اعلام سازمان مرکزی این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جلالی ضمن دعوت از قرآنیان فارس اعم از بانوان و آقایان برای شرکت در این مسابقات، از آنان خواست تا ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با یادآوری اینکه این دوره از مسابقات با محوریت بقاع متبرکه اجرا خواهد شد، گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌‎سرایی و همخوانی قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد که رشته‌های حفظ ۵ و ۱۰ جزء تنها در مرحله شهرستانی و استانی، حفظ ۲۰ جزء تا مرحله کشوری برگزار خواهند شد و تنها سه رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و ترتیل تا مرحله بین‌الملل ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رشته ترتیل در مرحله بین‌الملل امسال به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد، گفت: مرحله استانی رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، دعاخوانی و اذان پس از ضبط تصویری در استان‌ها همزمان با مرحله استانی رشته‌های آوایی بر اساس شیوه‌نامه‌ای که بعداً اعلام خواهد شد، به صورت متمرکز توسط مرکز قرآنی داوری و راه یافتگان به مرحله سراسری مشخص خواهند شد.

جلالی با تصریح اینکه متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت همزمان در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی و یکی از رشته‌های گروهی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha