پیام تسلیت استاندار اصفهان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
کد خبر: 4094926
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

پیام تسلیت استاندار اصفهان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

استاندار اصفهان در پیامی، ضمن محکومیت و تسلیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ، این جنایت را موجب عزم بیشتر مردم در دفاع از انقلاب و تلاش بیش از پیش حاکمیت برای خدمت به مردم دانست.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان با صدور پیامی، وقوع جنایت تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا(نساء، ۹۳)

حادثه تلخ و تأسف‌بار حمله تروریستی و ناجوانمردانه به جمعی از زائران و هموطنان بی‌دفاع در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) به دست ایادی مزدور استکبار جهانی، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

این مزدوران قسی‌القلب که بر زائران و مردمان بی‌گناه آتش می‌گشایند، تاب تماشای ایران سرافراز و مقتدر را ندارند و با ابزار تفرقه، توطئه و جنایت، بار دیگر کام مردم ما را تلخ کردند و البته همدستان و مشوقان آنها در رسانه‌های انگلیسی، آمریکایی و سعودی و اربابان صهیونیست آنها در سرزمین اشغالی و کاخ سفید بسیار خرسند و خوشحال‌اند که توانسته‌اند داغی بر دل مردم ایران عزیز بگذارند.

بدون تردید این اقدام ددمنشانه در زمره دیگر تحرکات شوم و ناجوانمردانه عوامل مزدور و متحجر استکبار جهانی است که نه تنها خللی در تعلق مردمان شریف این مرزوبوم به نظام و انقلاب و تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان ملت وارد نخواهد کرد، بلکه موجبات افزایش عزم مردمان شریف ایران اسلامی در دفاع از کیان نظام و انقلاب و تلاش بیش از پیش ارکان مختلف حاکمیت در خدمت به مردم را سبب‌ساز خواهد شد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار و دیگر مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی، به‌ویژه هموطنان عزیز در استان فارس، علو درجات شهدای عزیز این واقعه و شفای عاجل مصدومین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

انتهای پیام
captcha