برگزاری 17 کلاس در ترم پاییز بیت‌القرآن تهران
کد خبر: 4101917
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
عابدی خبر داد:

برگزاری 17 کلاس در ترم پاییز بیت‌القرآن تهران

مدیر بیت‌القرآن تهران از برگزاری 17 کلاس قرآنی طی ترم پاییز در این مؤسسه خبر داد.

قرآنمحدرضا عابدی، مدیر بیت‌القرآن تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به دوره‌های ترم پاییز مؤسسه گفت: در حال حاضر 17 کلاس قرآنی با موضوعات متنوع در کنار مهدشکوفه‌های قرآنی با پنج کلاس ویژه خردسالان چهار تا شش سال در مؤسسه با محوریت حفظ تعدادی از سوره‌های قصار در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این 17 کلاس شامل چهار کلاس با عنوان مهدالرضا ویژه دختران و پسران، گروه سنی 7 تا 10 سال و 13 کلاس با موضوع روخوانی، روان‌خوانی، تجوید (ویژه بانوان و آقایان) و دوره صوت و لحن (ویژه آقایان) است.

عابدی با اشاره به بهره‌مندی 380 قرآن‌آموز از ترم پاییز بیت‌القرآن اضافه کرد: کلاس‌های مهد شکوفه‌ها در نوبت صبح و سایر کلاس‌ها در نوبت بعدازظهر و از ساعت 14:30 تا 18:30 تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار این دوره‌ها، کلاس‌های هنری و فرهنگی چون آموزش چرتکه، سرود، گلدوزی، طراحی، خوشنویسی، بافتنی، نمایش خلاق ویژه خردسال و آموزش سفال و خیاطی (در دو سطح مبتدی و پیشرفته) در حال برگزاری است.

عابدی تصریح کرد: در کنار دوره‌ها، برنامه‌های اردویی زیارتی و سیاحتی چون سفر به عتبات عالیات، سفر به قم و جمکران و تور کیش (در آذرماه) در نظر گرفته شده است. همچنین در کنار آن نیز کارگاه‌های آموزشی متناسب با نیاز روز برپا می‌شود و به تازگی کارگاهی با موضوع «روانشناسی بلوغ پسران» ویژه گروه سنی 12 تا 16 سال با تدریس حجت‌الاسلام رجبی برگزار شد.

مدیر بیت‌القرآن تهران در پاسخ به این سؤال که آیا مؤسسه هنوز به عنوان دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 11 فعالیت می‌کند یا خیر؟ گفت: به دلیل عدم تعامل صحیح و فقدان حمایت‌ها و همکاری‌هایی که انتظارش می‌رفت، این مجموعه طی اعلام قبلی، همکاری با شهرداری ندارد و در حال حاضر به صورت مستقل و آتش به اختیار اداره می‌شود و به عنوان دارالقرآن مرکزی شهرداری فعالیت نمی‌کند.

یادآور می‌شود، مؤسسه بیت‌القرآن دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است و در حال حاضر به دنبال اخذ مجوز و طی فرایند مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مؤسسه بیت‌القرآن در خیابان حضرت ولی‌عصر(عج)، بالاتر از مجتمع مهدیه، خیابان مدرس، بن‌بست مازندرانی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha