راهی جز مقاومت برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نداریم
کد خبر: 4119921
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

راهی جز مقاومت برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری اهداف انقلاب اسلامی گفت: راهی جز استقامت و مقاومت برای رسیدن به روشنی و اهداف انقلاب اسلامی نداریم و این تنها مسیری كه است پیش روی مومنین قرار دارد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 16 بهمن در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: نخستین چیزی كه دهه فجر به ذهن متبادر می‌كند، مقاومت، ایستادگی، پایمردی رشادت و ایثار است.

وی افزود: دهه فجر، یادآور رشادت‌ها و خون‌های مطهری است كه بر سنگفرش‌های ایران ریخته شد و ما امروز شاهد عطر و بوی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در این كشور و آب و خاك هستیم. راهی جز استقامت و مقاومت برای رسیدن به روشنی و اهداف انقلاب اسلامی نداریم و این تنها مسیری كه است پیش روی مومنین قرار دارد.

طاهری ضمن ابراز خرسندی از احداث پیست موتور سواری در بوستان مادر منطقه ٥ شهرداری این كلانشهر، ادامه داد: رنگ كار این عزیزان همانند جهاد فارغ از ادبیات و خلق و خوی آن‌هاست.

وی خواستار فراهم شدن فضایی مشابه این پیست در چهار نقطه شهر شیراز توسط شهردار این كلان‌شهر شد و گفت: موظفیم فضاهای مفرح برای آحاد جامعه فراهم كنیم. در جهان مدرن امروز باید به سمت فضاهای مفرح این چنینی برویم و خوشحالیم كه این اتفاق امروز در این دهه مبارك كلید می‌خورد و افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین خواستار ارائه لوایحی به شورای این كلانشهر از سوی شهردار شد تا در نقاط مختلف شیراز شاهد تعریف، طراحی، اجرا و بهره‌برداری از چنین پروژه‌های مهم و شهروند پسند شویم.

طاهری با بیان اینكه هرچه در شهر هزینه می‌شود، همه دارایی مردم است، گفت: اینكه از ١٥ هزار میلیارد تومان بودجه امسال ١٢ هزار میلیارد تومان آن عمرانی است بدین معناست كه این نسبت از منابع مالی مردم را شهرداری به عنوان ثروت و سرمایه، سرمایه‌گذاری كرده و می‌كند.

وی یادآور شد: ساخت پیست، ورزشگاه، میادین، پل‌ها، زیرگذرها، روگذرها، پارك‌ها، تفرجگاه‌ها و ...همه سرمایه برای این شهر محسوب می‌شود و آنچه كه ما امروز از این پروژه نتیجه می‌گیریم سرمایه‌گذاری است كه آیندگان هم از آن بهره‌مند خواهند شد.

افسانه خواست خدایی، ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ٥ شهرداری نیز در این مراسم ضمن تبریك دهه پر فروغ فجر بیان كرد: منطقه ٥ شیراز یكی از مناطق رو به توسعه و قطب ورزشی شهر شیراز محسوب می‌شود.

وی، وجود سالن تیراندازی ساره جوانمردی، پیست موتووسواری  و ... را بستری مناسب و كم نظیر در جنوب كشور برای جذب جوانان و وزشكاران در این منطقه عنوان کرد و گفت: منطقه ٥ شیراز، یكی از مناطقی است كه در حوزه سرمایه‌گذاری از مناطق مطلوب به شمار می‌رود و البته نیازمند توجه ویژه است.

خواست خدایی همچنین با بیان اینكه منطقه ٥ كلانشهر شیراز، منطقه‌ای پر وسعت و بهترین مكان برای سرمایه‌گذاری است، گفت: شاهد حضور سرمایه‌گذاران موفق در حوزه تجاری در این منطقه هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه كرد: در ایام‌الله دهه بارك فجر به همت شهرداری شیراز ١١٢ پروژه به افتتاح می‌رسد با كلنگ زنی آن‌ها آغاز می‌شود كه تعدادی از آن مربوط به منطقه ٥ است.

وی، پروژه پیست موتورسواری كه مدت‌ها بود كه به دلیل عدم منابع كافی راكد مانده بود را از جمله پروژه‌هایی اعلام كرد كه امروز با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره‌برداری رسید.

خواست خدایی با تاكید بر اینكه نیاز است بسته‌های سرمایه‌گذاری در اطراف این پیست مدنظر قرار گیرد، گفت: چندین پروژه ضروری امروز كلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود كه افتتاح لوله‌گذاری در شهرك دستغیب از جمله آن‌هاست.

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ٥ شهرداری در پایان اضافه کرد: با تلاش شهردار منطقه پنج، معاونت فنی و عمرانی و شهردار شیراز شاهد یك انقلاب عمرانی در منطقه ٥ شیراز هستیم.

علی اكبر سلطانی، رئیس كمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیك شورای اسلامی شهر شیراز نیز در آیین كلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت - قائم بیان كرد: امروز شاهد یك كلنگ‌زنی متفاوت در شیراز با رویكرد حل مسائل مردم هستیم.

وی با بیان اینكه گره‌های ترافیكی در مسیرهای شریانی موجب اختلال در زندگی روزمره مردم می‌شود، افزود: بلوار رحمت یكی از مسیرهای شریانی شیراز و رویكرد كمیسیون متبوع و مجموعه شورا حل گره‌های ترافیكی با رویكرد تسهیل‌گری در چنین مسیرهایی است.

رئیس كمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیك شورای اسلامی شهر شیراز بیان كرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت - قائم با دو رویكرد مهم رفع گره‌های ترافیكی بولوار رحمت و دسترسی مناسب مردم از جنوب و شرق و غرب به حرم مطهر احداث می‌شود.

انتهای پیام
captcha