راه‌‌اندازی «شکرانه» ویژه حافظان قرآن
کد خبر: 4127045
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

راه‌‌اندازی «شکرانه» ویژه حافظان قرآن

گروه «شکرانه» ویژه حافظان قرآن با محفوظات حداقل ۲۵ جزء از سوی موسسه همیار قرآن قم در بستر ایتا راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی،  مدیر موسسه همیار قرآن قمحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی،  مدیر موسسه همیار قرآن قم در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به سالروز تأسیس مؤسسه گفت: به همین مناسبت و با هدف افزایش توانمندی و ارائه خدمات نوین، بهتر و با کیفیت‌تر به حافظان قرآن، گروهی با عنوان «شکرانه» در بستر ایتا راه‌اندازی شده است.

وی به ویژگی این گروه اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های رایگان با دعوت از اساتید برتر در طول هفته ‌با موضوعاتی چون مهدویت، نهج‌البلاغه، احکام، بهداشت صوت، دوشنبه‌های قرآنی، تفسیر موضوعی، هیئت همیاران، برگزاری کلاس‌های هنری و مهارتی و شبکه‌سازی حافظان و معرفی به مؤسسات برای تدریس، اجرا و... از جمله ویژگی راه‌اندازی این گروه است.

نجفی ادامه داد: تمرین عملی کلاسداری، عضویت در گروه‌های تفسیریار و تجویدیار، ارتقای سطح روحیه حافظان با پیام‌های انگیزشی و راهکارهای موفقیت، برگزاری دوره حفظ موضوعی، طرح اقراء، ارائه برنامه حفظ، بررسی و پایش کیفیت حفظ، تجوید و ترتیل حافظان، ارائه مشاوره‌های اصلاحی و تشکیل کلاس‌های آنلاین گروهی جهت رفع اشکال و بررسی روند اجرای برنامه‌ها، برگزاری آزمون‌های ماهانه و مسابقات فصلی و اعطای گواهینامه حفظ از جمله مزایای و برنامه‌های تشکیل گروه شکرانه در ایام سال خواهد بود.

وی درباره شرایط عضویت در این گروه تصریح کرد: دارا بودن حداقل محفوظات ۲۵ جزء و ارائه گواهینامه معتبر یا تسلط ۵۰ درصدی بر محفوظات از جمله شرایط عضویت بانوان و آقایان علاقه‌مند به حفظ است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت عضویت می‌توانند به آی دی موسسه در ایتا به نشانی hamyarquran@ پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha