فرهنگ کتابخوانی، تحقق منویات رهبری را تسهیل می‌کند
کد خبر: 4134659
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

فرهنگ کتابخوانی، تحقق منویات رهبری را تسهیل می‌کند

امام‌جمعه ماکو گفت: چنانچه فرهنگ کتابخوانی در جامعه نهادینه شود، می‌توان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های بلندتری برداشت.

فرهنگ کتابخوانی، تحقق منویات رهبری را تسهیل می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمدهاشمی، امام‌جمعه ماکو، امروز 27 فروردین در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب، محصولات قرآنی و مذهبی که با حضور مسئولان برگزار شد، گفت: افراد کتابخوان و کسانی که در مطالعه مداومت دارند، بهتر می‌توانند برای تحقق منویات رهبری گام بردارند.

وی با بیان اینکه کتابخوانی راه را برای تحقق شعار سال بیش از پیش هموار می‌کند، اضافه کرد: دامنه محفوظات افرادی که به مطالعه علاقه‌مند هستند، بسیار گسترده بوده و برای همه معضل‌‌های کشورمان راهکارهای قابل‌اجرا و مفید دارند.

بهنام امیریان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در این مراسم، گفت: این نمایشگاه با حضور ۲۰۰ ناشر از امروز دائر می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه 8 هزار جلد کتاب با 2 هزار و ۵۰۰ عنوان شامل مذهبی، تاریخی، ادبیات، کودک، نفیس، مرجع، روان‌شناسی در معرض انتخاب علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود: در حاشیه این نمایشگاه‌ کارگاه‌های نقاشی، طراحی و خوشنویسی برپا می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ و از ۱۶ تا ۲۳شب به محل نمایشگاه واقع در بلوار امام خمینی(ره) سالن ورزشی اداره برق مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با 40 درصد تخفیف ویژه کتب موردنیاز خود را خریداری کنند، این نمایشگاه تا 31 فروردین دائر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha