صدور کارنامه الکترونیکی برای متسابقان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در البرز
کد خبر: 4153773
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
برای اولین بار در کشور انجام شد؛

صدور کارنامه الکترونیکی برای متسابقان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از صدور کارنامه الکترونیکی برای متسابقان مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن در این استان برای اولین بار در کشور خبر داد.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز اظهار کرد: برای اولین بار در کشور کارنامه الکترونیکی برای متسابقان مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان البرز صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این کارنامه یک روز بعد از برگزاری مسابقه برای شرکت‌کنندگان صادر شد، افزود: شرکت‌کنندگان با دریافت این کارنامه از عملکردشان در مسابقه و جایگاهی که در بین سایر متسابقان دارند باخبر می‌شوند. 

این مسئول درباره نحوه دریافت کارنامه توضیح داد: برای تمام شرکت‌کنندگان مسابقه یک پیامک حاوی لینک ارسال شده است و افرادی که می‌خواهند این کارنامه را دریافت کنند با کلیک بر روی لینک ارسالی می‌توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

اشرفی گفت: اطلاعاتی از قبیل نمرات شرکت‌کننده و مقایسه با سایر نمرات متسابقان در رشته‌های مختلف، میانگین نمرات مسابقه در رشته‌های مختلف، دریافت نظر داوری نسبت به عملکرد متسابق و مشاهده بالاترین نمره کسب شده در مسابقه از جمله اطلاعات مندرج در این کارنامه است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در پایان گفت: صدور چنین کارنامه‌ای یقینا می‌تواند در عملکرد متسابقان برای شرکت در دوره بعدی این مسابقه تأثیرگذار باشد چون یک اطلاعات کلی از نقاط ضعف و نقاط قوت شرکت‌کننده ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha