همایش طلائیه‌داران تبلیغ در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4154792
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

همایش طلائیه‌داران تبلیغ در شیراز برگزار می‌شود

مسئول آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری همایش طلائیه‌داران تبلیغ در شیراز با حضور ۳۰۰ مبلغ در آستانه ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احسان قاسمی، مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین احسان قاسمی، مسئول آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری همایش طلائیه‌داران تبلیغ خبر داد و گفت: این همایش در آستانه ماه محرم با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مبلغان شیراز روز جمعه، ۲۳ تیرماه ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس و سایر مسئولان فرهنگی استان در این برنامه حضور خواهند داشت، اظهار کرد: تبیین راهبرد‌های تبلیغی ماه محرم امسال، سیاست‌های محتوایی وعاظ و تقدیر از مبلغان برتر از اهداف برگزاری این همایش است. 

قاسمی با بیان اینکه یک سوم مبلغان استان در شهرستان شیراز مستقر هستند، بیان کرد: همایش طلائیه‌داران تبلیغ بزرگترین و مهم‌ترین همایش مبلغان در سال است و برای ایام تبلیغی این‌گونه همایش‌ها در راستای حفظ انسجام مبلغان توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و از تمامی وعاظ و مبلغان برای حضور در این همایش دعوت به عمل می‌آید.

مسئول آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در پایان سخنان خود گفت: این همایش با مشارکت چند دستگاه اجرایی نظیر حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، بسیج طلاب، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و... اجرا می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha