ایران خاستگاه بیداری اسلامی و تحول جهانی است
کد خبر: 4154873
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
نماینده رهبر انقلاب در عراق:

ایران خاستگاه بیداری اسلامی و تحول جهانی است

آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق تأکید کرد: ایران اسلامی، خاستگاه بیداری اسلامی و تحول جهانی است و از ایرانیان توقع است در هر کجای دنیا که هستند نمونه موفقی برای این مسئله باشند.

ایران خاستکاه بیداری اسلامی و تحول جهانی استبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه ولایت، آیت‌الله سید مجتبی حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق در جمع خانواده‌های ایرانی مقیم بصره، خاستگاه بیداری اسلامی و تحول جهانی، را ایران اسلامی دانست و گفت: از ایرانیان در هر کجای دنیا که باشند توقع هست که شور و هیجان مضاعف در این راه داشته باشند.

آیت‌الله حسینی بابیان این که ولایت امیرالمومنین(ع) صرف دوست داشتن و محب بودن ایشان نیست، افزود: ولایت یعنی امام معصوم را به عنوان رهبر جامعه بر اساس ایمان و عشق، انتخاب‌کردن و اطاعت کردن از اهل بیت(ع) است و اطاعت از امام عصر(عج) در اطاعت از مراجع عظام و ولی فقیه به عنوان نائبان عام است.

وی در ادامه بیان کرد: خاستگاه بیداری اسلامی و تحول جهانی، ایران اسلامی است و از ایرانیان در هر کجای دنیا که باشند توقع هست که شور و هیجان مضاعف در این راه داشته باشند و ایرانیان باید هر کجا که هستند سمبل بیداری و بصیرت، آگاهی مسئولیت و رسالت باشند و خود را الگوی یک انسان فهیم، انسان متنعم، انسان آگاه، انسان مسئولیت‌پذیر، انسان با ورع و تقوی بدانند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با تاکید بر وحدت بین ایرانیان و همدلی و همراهی بین خود ادامه داد: با ارتباطات تنگاتنگ بین خود و پشتیبانی مادی و معنوی از یکدیگر در رشد و شکوفایی خود تلاش نمایید تا خداوند متعال نیز به کمک شما بیاید.

وی با استناد به حدیث منقول از امام علی(ع) «علیکم بالتواصل والتباذل وایاکم والتدابر و التقاطع» به ایرانیان تصریح کرد:  در برپایی جلسات انس و  الفت و عدم قطع رابطه و پشت به یکدیگر کردن با تشکیل تشکل‌هایی به آیه شریفه «تعاونوا علی البر و التقوی» جامه عمل بپوشند.

انتهای پیام
captcha