کارنامه متسابقان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف الکترونیکی صادر می‌شود
کد خبر: 4160795
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
برای اولین بار در البرز

کارنامه متسابقان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف الکترونیکی صادر می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از صدور کارنامه الکترونیکی برای متسابقان مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف برای اولین بار در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه از سال گذشته صدور کارنامه الکترونیکی در مرحله نیمه نهایی و نهایی در سطح کشوری مسابقات قرآن اوقاف آغاز شد، گفت: تا سال گذشته کارنامه‌ها کاغذی و به‌صورت دستی در اختیار متسابقات قرار می‌گرفت که امسال استان البرز برای اولین بار در کشور کارنامه الکترونیکی برای متسابقان مرحله استانی مسابقات صادر می‌کند.

وی بیان کرد: برای بهبود عملکرد، دوره آموزشی برای داوران مرحله استانی مسابقات جهت صدور کارنامه الکترونیکی برگزار خواهد شد که این دوره در روزهای 23 و 25 مردادماه جاری برگزار می‌شود.در این دوره آموزشی داوران مسابقه به‌صورت پیش‌فرض برای نمره‌دهی به متسابقان آموزش‌های لازم را می‌بینند تا در روز مسابقه مشکلی در صدور کارنامه‌ها به‌وجود نیاید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه مسابقات مرحله استانی در بخش بانوان ۲۶ مردادماه و در بخش آقایان ۲۷ مردادماه در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار خواهد شد، گفت: از ۷۵ شرکت‌کننده راه‌یافته به مرحله استانی مسابقات سراسری اوقاف در استان البرز ۳۵ نفر خانم و ۳۰ نفر آقا هستند.

انتهای پیام
captcha