خبرنگاران افسران نرم جهادتبیین هستند
کد خبر: 4162303
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

خبرنگاران افسران نرم جهادتبیین هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: نقش رسانه در بازنشر خبر بسیار مهم بوده زیرا که خبرنگاران افسران نرم جهادتببین بوده که می‌تواند با روشنگری به انتقاد سازنده بپردازند.

گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سعید گل فیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز، 22 مرداد در بازدید خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: نقش رسانه در بازنشر خبر بسیار مهم بوده زیرا که خبرنگاران افسران نرم جهادتببین بوده که می‌تواند با روشنگری به انتقاد سازنده بپردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تزریق نشاط و امید به جامعه را وظیفه خود دانست و افزود: با توجه به شرایط کشور، بسیاری از رسانه‌های معاند سعی در انتشار اخبار منفی و تزریق ناامیدی به جامعه را داشته و این در صورتی که تمامی مدیران با تلاش و پشتکار و خدمت‌رسان به مردم سعی در انتشار امید و رضایتمندی هستند.

گل فیروزی با اشاره به اینکه در استان طی 25 سال گذشته تنها یک مرکز جراحی وجود داشت، بیان کرد: علاوه بر فعال کردن مرکز جراحی قلب کردکوی، دو مرکز جراحی قلب در گرگان و گنبد راه‌اندازی کرده و همچنین در مناطق کمتر برخوردار مرکز جامع سلامت را احداث کردیم.

وی ضمن تاکید بر راه‌اندازی مرکز پیوند کلیه به عنوان درمان قطعی نارسایی کلیه، گفت: دیالیز در چند بخش خصوصی با تعرفه رایگان در سال 1401 فراهم شده و این اقدام در بندرگز آماده بهره‌برداری و بخش آنژیوگرافی کردکوی به بخش خصوصی واگذار شده که تمهیدات لازم انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گرگان از اولین MRI دولتی خبر داد و گفت: این MRI به نام سردار حاج قاسم سلیمانی در گنبدکاووس و دستگاه سی تی اسکن جدید و اورژانس جدید در علی آبادکتول راه‌اندازی کرده و در سال 1402 دو MRI در شهرهای گرگان و علی آباد راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha