زمان تلاوت علیرضا بیژنی در مسابقات قرآن مالزی تعیین شد +‌ فیلم
کد خبر: 4163336
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

زمان تلاوت علیرضا بیژنی در مسابقات قرآن مالزی تعیین شد +‌ فیلم

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی صبح امروز با حضور در مراسم انتخاب قرعه، نوبت اجرای خود در این رویداد جهانی را تعیین کرد.

زمان اجرای علیرضا بیژنی در مسابقات قرآن مالزی مشخص شد +‌ فیلم

به گزارش ایکنا، مراسم قرعه‌کشی نوبت تلاوت شرکت‌کنندگان حاضر در شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی صبح امروز 28 مردادماه با حضور قاریان و حافظان حاضر در این دوره برگزار و نوبت اجرای نماینده کشورمان در این رویداد نیز تعیین شد.

بر اساس فیلمی که امین پویا، استادراهنمای علیرضا بیژنی، از لحظه قرعه‌کشی نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در صفحه مجازی خود منتشر کرده است، نماینده کشورمان سه‌شنبه 22 آگوست برابر با 31 مردادماه به روی جایگاه رفته و به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

مراسم افتتاحیه شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امروز برگزار می‌شود و بعد از آئین آغازین شاهد آغاز رقابت‌ها خواهیم بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان، مراسم اختتامیه شنبه، چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد. 

مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی این مسابقات تیرماه امسال به صورت ارتباط تصویری مجازی برپا شد. 

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود. از ایران همچون سال‌های گذشته تنها یک نفر در رشته قرائت تحقیق آقایان دعوت شده است.

قاریان ایرانی بعد از کشور مالزی حائز بیشترین رتبه اول این مسابقات در شصت و دو دوره گذشته هستند. از جمله قاریان ایرانی حائز رتبه اول در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی می‌توان به مرحوم محمدتقی مروت، عباس سلیمی، علی و مسعود سیاح‌گرجی، عباس امام‌جمعه، منصور قصری‌زاده، احمد ابوالقاسمی، شهید منا محسن حاجی‌حسنی کارگر، حامد علیزاده و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha