آغاز ثبت‌نام نشست‌های «بازخوانی منشور تربیتی نامه‌ ۳۱ نهج‌البلاغه» در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4164320
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

آغاز ثبت‌نام نشست‌های «بازخوانی منشور تربیتی نامه‌ ۳۱ نهج‌البلاغه» در حرم شاهچراغ(ع)

با هدف تعمیق آموزه‌های تربیتی بر اساس کتاب گرانسنگ نهج البلاغه، سلسله نشست‌های تربیتی با موضوع «بازخوانی منشور تربیتی نامه‌ ۳۱ نهج‌البلاغه» به همت واحد امور خانواده و بانوان آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «بازخوانی منشور تربیتی نامه‌ ۳۱ نهج‌البلاغه»، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، با هدف تعمیق آموزه‌های تربیتی بر اساس کتاب گرانسنگ نهج البلاغه، به همت واحد امور خانواده و بانوان آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع)، سلسله نشست‌های تربیتی با موضوع «بازخوانی منشور تربیتی نامه‌ ۳۱ نهج‌البلاغه» با سخنرانی قاسمی استاد دانشگاه، از اول شهریورماه سال جاری دوشنبه‌ هر هفته از ساعت ۱۰:۳۰ در رواق دارالذکر برگزار می‌شود.

بانوان برای شرکت در این نشست‌ها که به صورت رایگان برگزار می‌‌شود، می‌توانند تا 5 شهریور ماه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به نشانی eform.shahecheragh.ir/name مراجعه و به صورت اینترنتی، نام‌نویسی کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سلسله نشست‌ها و سایر برنامه‌های واحد امور خانواده و بانوان حرم مطهر، می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های ۳۲۱۳۱۳۵۲ و ۰۹۹۰۳۱۰۹۶۲۴ تماس بگیرند.

بنابر این گزارش، همکاری لازم جهت نگهداری فرزندان ۳ تا ۷ سال بانوان شرکت‌کننده، در همان مکان صورت خواهد پذیرفت و شرکت کنندگانی که حضور فعال و کامل در این سلسله جلسات داشته باشند، ضمن دریافت گواهی پایان دوره، پس از گذراندن مراحل مصوب مجموعه‌ آستان مقدس، به کسوت خادم فرهنگی این آستان ملک پاسبان، مفتخر خواهند شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha