اعلام نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ البرزی
کد خبر: 4170072
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ البرزی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات البرز از اعلام نتایج مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر داد و گفت: 191 نفر از استان در این مرحله شرکت کرده بودند.

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد:  نتایج مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از روز گذشته، ۲۸ شهریورماه در سایت تلاوت قرار گرفته است.

وی افزود: در مرحله اول هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از استان 290 نفر شرکت کردند که این آزمون در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌صورت کتبی برگزار شد.

ملازاده  بیان کرد: در این آزمون 191 نفر به مرحله دوم که به صورت شفاهی در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ تیرماه برگزار شد، راه پیدا کردند و نتایج آن هم از دیروز اعلام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز توضیح داد: افرادی که در آزمون مذکور در درجه‌های ۳، ۴ و ۵ پذیرفته شده‌اند باید مدارک خود را به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز برای ارسال به تهران و صدور گواهینامه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: حفاظی که برای درجه یک و دو در آزمون مذکور پذیرفته شده‌اند، آزمون مرحله سومی نیز در پیش دارند که این آزمون در تهران برگزار خواهد شد و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مسئول، زمان ثبت‌نام آزمون مجدد مرحله دوم را مهرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این آزمون در پایان آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha