آیین تجلیل از جانبازان بصیر در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4175790
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
به مناسبت روز جهانی عصای سفید؛

آیین تجلیل از جانبازان بصیر در اردبیل برگزار شد

به مناسبت روز جهانی عصای سفید، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و جمعی از مسئولان استانی آیین تجلیل از جانبازان بصیر در استان اردبیل برگزار شد.

آیین تجلیل از جانبازان بصیر در استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ایثار اردبیل، به مناسبت روز جهانی عصای سفید و در راستای تجلیل از پایداری و صبر جانبازان روشندل، آیین تجلیل از جانبازان بصیر، ۲۴ مهرماه، با حضور اعضای انجمن جانبازان بصیر استان، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار اردبیل، مدیرکل بهزیستی و مدیرعامل بیمه دی استان در سالن جلسات بنیاد ستاد استان برگزار شد.

سیدمحمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل در این مراسم جانبازان بصیر را نماد مقاومت در برابر سختی‌ها و آلام جانبازی قلمداد کرد و گفت: هر خدمتی به جانبازان بصیر ارائه داده شود، در برابر دشواری‌هایی که این عزیزان تحمل می‌کنند، ارزشی ندارد و باید ما مسئولان در راستای تأمین رفاه حال این بزرگان لحظه‌ای فروگذار نکنیم.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم ضمن تجلیل از صبر و پایداری جانبازان بصیر گفت: جانبازان گرانقدر بصیر با وجود محدودیت‌هایی که دارند، همواره در تمامی مراسم و آیین‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت فعالانه حضور می‌یابند و به نوعی پرچمدار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

نوری افزود: همسران جانبازان بصیر شایسته تقدیر و تکریم هستند، زیرا زینب‌وار از جانبازان معزز بصیر پرستاری می‌کنند و سختی‌های فراوانی در زندگی تحمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیداحمد سعادتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل با اشاره به بصیرت بالا و آگاهی و زمان‌شناس بودن جانبازان بصیر گفت: جانبازان بصیر مظهر بصیرت و آگاهی هستند، زیرا علاوه بر اینکه قوه بینایی خود را در مسیر تعالی نظام اسلامی اهدا کرده‌اند، در دوران بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز با وجود محدودیت‌های خاص، همواره در تمامی مراسمات و راهپیمایی‌ها حضور می‌یابند و از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام
captcha