همدردی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی با کودکان فلسطینی
کد خبر: 4178295
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

همدردی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی با کودکان فلسطینی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از برپایی فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری درراستای هم‌دردی با کودکان فلسطینی در سراسر استان خبر داد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربیزهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر حمله‌های رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و نوجوانان را شاهد هستیم، در این راستا مراکز کانون در سراسر استان فعالیت‌های متنوعی با رویکرد فرهنگی، هنری و ادبی را برنامه‌ریزی کرده و و با حضور اعضا به مرحله اجرا گذاشتند.

وی به برپایی کارگاه‌‌های متنوع از جمله نقاشی، کاردستی، ادبی و روخوانی کتاب اشاره کرد و گفت: این موارد فقط گوشه‌ای از برنامه‌های اجراشده به همین مناسبت بود، که با استقبال جامعه هدف‌ نیز همراه شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روخوانی کتاب «خواهرم پرنده شد» و «دیروز ایران، حالا فلسطین» در برخی از مراکز با حضور اعضای کانون را مورد اشاره قرار داد و گفت: همچنین در نشست‌های کانون به بحث و گفتگو پرداخته شد، چرا که محتوای این کتاب به مسئله غزه می‌پردازد.

آبسوران گفت: همچنین در روزهای خیر طبق روال سابق بازدیدهای دانش‌آموزان از موزه کودک ارومیه برقرار بود، که از این فرصت برای پرداختن به اتفاقات غزه با مشارکت کودکان استفاده شد و در ادامه بازدیدکنندگان دلنوشته‌هایی خطاب به کودکان غزه نوشتند.

انتهای پیام
captcha