هیئات مذهبی باید با دغدغه مبارزه با اسرائیل وارد میدان شوند
کد خبر: 4180121
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی گلستان:

هیئات مذهبی باید با دغدغه مبارزه با اسرائیل وارد میدان شوند

مهاجر با استناد به سخن امام موسی صدر در رابطه با هیئت که فرمودند «من هیئت و حسینیه ای را هیئت نمیدانم مگر این که دلاورانی برای نبرد با دشمن اسرائیل فارغ التحصیل کند، در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل سینه می‌زد» گفت: افرادی که در هیئت فعالیت می‌کنند باید عامل به فرامین باشند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، همایش تجلیل از کارون های‌ پیاده‌روی به مشهد مقدس در ماه صفر و برگزیدگان مهرواره «هوای نو» امروز، 14 آبان ماه، با حضور علی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استان گلستان، در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استان گلستان با استناد به سخن امام موسی صدر در رابطه با هیئت که فرمودند «من هیئت و حسینیه ای را هیئت نمیدانم مگر این که دلاورانی برای نبرد با دشمن اسرائیل فارغ التحصیل کند، در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل سینه می‌زد» گفت: افرادی که در هیئت فعالیت می‌کنند باید عامل به فرامین باشند.

مهاجر، امام خمینی(ره) را استاد بی‌نظیر استفاده از ایمان مردم برای تولید عمل صالح دانست و افزود: وجود مردم مؤمن و با ایمان زمینه‌ساز نشر عمل صالح خواهد بود، لذا هیئات مذهبی به عنوان مراکزی که هبه به‌طور مستقیم با آحاد جامعه در ارتباط بوده، می‌توانند از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره ببرند.

وی به منویات رهبری که جهادتبیین را یک فریضه قطعی و فوری در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در 11 اسفند ماه امسال یک رزمایش بزرگ مشارکت‌های سیاسی برگزار خواهد شد، لذا از مردم و افرادی که تریبون در درست دارند خواستاریم که نیمه پر لیوان را مشاهده کنند و با تبیین دستاوردهای دولت به امید افزایی در جبهه انقلاب کمک کنند.

این مقام مسئول با بیان‌اینکه هیئات مذهبی باید با تمام توان و ظرفیت‌های خود به جهادتبیین بپردازند، اظهار کرد: ما درگیر جنگ نامتقارنی بوده که رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل سیلی سختی که خورده با کمک رسانه‌ها سعی در مظلوم نشان دادند خود در دنیا دارد، لذا امروزه در فضای هیبریدی رسانه‌ای که جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند باید به شبهات جوانان توسط هیئات و متولیان آنان پاسخ داده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی گلستان با اشاره به گفته شهید آوینی «مپندارید که تنها کربلایان را بدان بلا آزمودهاند بلکه کربلا به وسعت همه تاریخ و عاشورا به وسعت همه زمانهاست»، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است، لذا به لطف الهی و با کمک هیئات مذهبی امیدواریم سربازهای خوبی را برای جنگ ترکیبی پرورش دهیم.

انتهای پیام
captcha