آغاز ثبت نام بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در اردبیل
کد خبر: 4180205
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

آغاز ثبت نام بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در اردبیل

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز ثبت نام بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت در این دانشگاه خبر داد.

ازدواج دانشجوییبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۵ آبان ماه، از آغاز ثبت نام بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت خبر داد و گفت: دانشجویانی که تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۱ لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ باشد، مجوز ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی خواهند داشت.

وی افزود: ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد (نه دانشجو بودن در زمان ثبت نام) است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دفتر نهاد رهبری به تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری که ملهم از تعالیم فطری عقلانی اسلام می‌باشد، به دنبال ترویج سبک زندگی درست است.

وی با بیان اینکه طبیعت، فطرت و شریعت با زبان رسا می‌گوید باید در متن زندگی هم کار کرد، هم درس خواند، هم ازدواج کرد و هم صاحب فرزندان سالم و شاداب شد، ادامه داد: هیچ کدام از این موارد مجوز به تاخیر انداختن دیگری نیست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ازدواج و همسرگزینی یا به عبارتی هم پرواز پیداکردن مهمترین انتخاب یک فرد چه دختر و چه پسر می‌باشد، گفت: با محبت عاقلانه و به هنگام با ذهنی فارغ و پاک و دلی آرام هم می‌توان درس خواند و هم می‌توان نیاز‌های فطری جسمی را تامین کرد و برای همچین بنده‌ای خداوند روزی رسان خواهد بود.

وی افزود: دانشجویان علاقمند به ورود به این طرح می‌توانند تا پایان آبان ماه با مراجعه به سایت ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به آدرس http://ezdevaj.nahad.ir اقدام ثبت نام نمایند.

انتهای پیام
captcha