خدایا بر اساس ایمانی که به تو و قرآن داشتم قدم در این راه گذاشتم
کد خبر: 4180666
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
شهید «ودود اقلیمی»:

خدایا بر اساس ایمانی که به تو و قرآن داشتم قدم در این راه گذاشتم

شهید «ودود اقلیمی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است: خدایا بر اساس ایمانی که به تو داشتم و اعتقادی که به قرآن تو داشتم قدم در این راه گذاشتم، به من انگیزه و قدرتی عنایت کن که در راه تو ثابت قدم باشم و در فکر تو باشم.

وصیت نامه شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، شهید «ودود اقلیمی» یکم مرداد ۱۳۴۹ در شهرستان اردبیل دیده به جهان گشود. زمانی که دانش‌آموز سوم راهنمایی بود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام هشتم بهمن ۱۳۶۶ با سمت تک تیرانداز در شلمچه و در عملیات کربلای ۸ بر اثر اصابت ترکش به پا و صورت و عوارض شیمیایی شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) اردبیل است.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید ودود اقلیمی آمده است:

«سنگر‌های شهدا را خالی نگذارید و همواره به جبهه‌ها چه کمک جانی و چه کمک مالی یاری رسانید. مسجد‌ها را خالی نگذارید و در نماز‌های جماعت شرکت کنید به دعا‌های کمیل و دعا‌های دیگر بروید.

خدایا بر اساس ایمانی که به تو داشتم و اعتقادی که به قرآن تو داشتم قدم در این راه گذاشتم به من انگیزه و قدرتی عنایت کن که در راه تو ثابت قدم باشم و در فکر تو باشم. 

توصیه‌ای که به خواهران و برادران هم وطنم دارم این است که خصوصا خواهران حجابتان را حفظ کنید. از حضرت زینب(س) درس عبرت را بیاموزید و زینب گونه رفتار کنید».

انتهای پیام
captcha