جایی که اسلام در خطر است باید جان خود را فدا کنیم
کد خبر: 4180826
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
وصیت‌نامه شهید رزاق عبداللهی؛

جایی که اسلام در خطر است باید جان خود را فدا کنیم

در وصیت‌نامه شهید «رزاق عبداللهی» آمده است: برادرانم جایی که اسلام در خطر است، باید جان خود را بدهیم و درخت اسلام را با خون خود آبیاری کنیم.

جایی که اسلام در خطر است باید جان خود را فدا کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهید «رزاق عبداللهی» دهم تیر ۱۳۴۶ در شهرستان مشگین‌شهر دیده به جهان گشود. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴ در فاو عراق و در عملیات والفجر ۸ بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای عاشورای مشگین شهر واقع است.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید رزاق عبداللهی آمده است:

«ما به ابرقدرت‌ها اعلام خطر می‌کنیم که اگر چه ما یک عده عزیزانمان را فدای اسلام کرده‌ایم، ولی با قامتی استوار دنباله‌رو شهیدانمان هستیم و تا آنجائی که جان در بدن داریم به وصیت شهیدانمان عمل می‌کنیم و جنگمان را تا صدور اسلام در کل جهان ادامه خواهیم داد و کفار و منافقین را زیرو رو خواهیم کرد.

تقاضای من از امت شهیدپرور و همیشه در صحنه این است که به توطئه‌های منافقین گوش نکنیدو با هوشیاری کامل همه شایعه پراکنی‌ها و توطئه‌ها را با یاری خداوند نقش بر آب کرده و با مشتی گره کرده به دهان آن‌ها برنند.

منافقین و دشمن همیشه می‌خواهند با یک اشکال‌تراشی شما را به انقلاب بدبین کنند. کسی که می‌خواهد اسلام را به دنیا صادر کند باید اول از جان و مال و خانواده خود بگذرد، بعد از آن می‌تواند دفاع از اسلام و نوامیس مسلیمن کند و کسی که می‌خواهد از اسلام دفاع کند فقط با زبان نمی‌شود، باید عمل داشته باشد و در تمام رنج و مشقتی که بر او می‌رسد صبر و تحمل کند این انسان می‌تواند دفاع از اسلام کند.

اگر ما تاریخ را مطالعه کنیم که از آدم تا خاتم همه‌اش با هزاران مشکلات اسلام را تبلیغ کرده‌اند و ما می‌توانیم بهترین مثال امام عزیزمان را بزنیم که با تمام مشکلات دوری از وطن دوری از خانواده و از دست دادن بهترین فرزند اسلام مصطفی و تحمل کردن مشقات آن‌ها توانست اسلامی که به روضه خوانی تمام شده بود را به اسلام واقعی تبدیل کند و زمان طوری شده بود که یک نفر نمی‌توانست به زنش بگوید حجابت را خفظ کن و امام عزیزمان این درس را به ما آموخت که مسلمان باید شجاعت داشته باشد و از هیچ موجودی نترسد این است دین حضرت محمد(ص) که به تمام ملت‌ها ارزش می‌دهد.

... برادرانم جایی که اسلام در خطر است باید جان خود را بدهیم و درخت اسلام را با خون خود آبیاری کنیم تا بتوایم از او ثمری بگیریم. عزیزانم امام خمینی نوری است که خداوند در یک زمان بحرانی او را فرستاده تا زمین بدون خلیفه نباشد و مردم را از شکم پرستی‌ها و از ظلمات نجات بدهد، هرکس از امام خمینی بیعت کند از حضرت محمد(ص) و ائمه اطهارش اطاعت کرده و هرکس از او اطاعت نکند از دستورات الهی رو گردانده است و آتش جهنم او را فرا گرفته است. برادرانم حقانیت امام خمینی برای من از روشنایی خورشید و ماه روشن‌تر است و باید از او اطاعت کنیم و فرمان او را از دل و جان پذیرفته و عمل کنیم».

انتهای پیام
captcha