رمز موفقیت امت اطاعت محض از رهبری است
کد خبر: 4183748
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

رمز موفقیت امت اطاعت محض از رهبری است

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا گفت: تنها رمز موفقیت امت اسلامی، اطاعت محض از رهبری و اتحاد تا رسیدن به نصرت الهی و شکست استکبار جهانی است.

سرهنگ صفدری، مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار حسن صفدری، مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، روز پنج‌شنبه، دوم آذرماه، در مراسم بزرگداشت شهدای غزه در شهرستان اهر، بسیج را لشکر مخلص خداوند در روی زمین و انسان‌هایی باتقوا، ایثارگر، ولایتمدار و پای کار اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: تنها رمز موفقیت امت اسلامی، اطاعت محض از رهبری و اتحاد تا رسیدن به نصرت الهی و شکست استکبار جهانی است.

وی کلید دوری از گناه را برپایی نماز اول وقت ذکر کرد و افزود: اقامه نماز اول وقت انسان را از فحشا و منکر باز داشته و انسان را به نور الهی، ایمان و رستگاری رهنمون می‌سازد که در این راستا فرهنگ بسیجی نیز فرهنگ رستگاری، نماز، قرآن، الگوگیری از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ص)، یاری به همنوعان و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. 

صفدری همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم و کودک غزه و فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با کشتن بیرحمانه مردم و کودکان مظلوم و بیدفاع غزه بار دیگر نشان داد از هیچ جنایتی فروگذار نیست و این را دشمنان بدانند مردمی که در وسط میدان جان بر کف ایستادهاند مطمئناً پیروزی نهایی با آنها خواهد بود و اینجا اعلام میداریم ملت آزاده جهان و ملت ایران اسلامی در مسیر دفاع از مردم و کودکان غزه گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده هستند.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، عملیات «طوفان الاقصی» را پرافتخارترین عملیات نظامی نیروهای مقاومت و حماس علیه رژیم اسرائیل در واکنش به جنایات این رژیم برشمرد و گفت: تاکنون شمار زیادی از ژنرالها و سربازان رژیم صهیونیستی در سانسور شدید خبری توسط نیروهای مقاومت و حماس کشته یا اسیر شدند که این امر بسیار غرور انگیز است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های افتخار آفرین ایران در همه حوزه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و غیره گفت: هم اکنون اقتدار ایران به حدی رسیده که تمام معادلات دشمنان را در منطقه به هم ریخته و دشمنان نظام و انقلاب می‌داند با کوچکترین اشتباهی مطمعناً به شدت پشیمان و شکست خواهند خورد. 

صفدری، افزود: امنیت پایدار و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ این امنیت و اقتدار باید وحدت و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها و اعمال خود قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha