تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت در کردستان
کد خبر: 4185720
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت در کردستان

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده آن‌ها تا ۲۰ آذرماه در کردستان خبر داد.

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور برگزار می‌شود.

وی از تمدید مهلت ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده آن‌ها تا 20 آذرماه در کردستان خبر داد و افزود: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآن را تا ۱۲ آذرماه اعلام شده بود.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، بیان کرد: دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت با شعار « قرآن، کتاب وحدت» در راستای گرامیداشت شهدای غزه و جبهه مقاومت اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، حفظ موضوعی قرآن کریم، خطابه‌خوانی قرآنی، نقاشی قرآنی، تواشیح، مولودی‌خوانی و اناشید برگزار می‌شود.

گرامیان در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در دهمین دوره از مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده آن‌ها برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  www.dmsonnat.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha