برگزیدگان استانی جشنواره شهید چمران تا پایان آذرماه معرفی شوند
کد خبر: 4185816
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

برگزیدگان استانی جشنواره شهید چمران تا پایان آذرماه معرفی شوند

جانشین معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: استان‌ها می‌بايست حداکثر تا پایان آذر ماه، برگزیدگان استانی را طبق فرم صورتجلسه هيأت داوران به همراه مستندات لازم و با تأیید رئیس و دبیر جشنواره استانی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کنند. 

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، وحید صالحی؛ دبیر کمیته اجرایی دومین جشنواره علمی شهید چمران، در نشست مجازی استانی جشنواره که با حضور رؤسا، جانشینان و معاونین علمی و پژوهشی بسیج اساتید استان‌ها برگزار شد، گفت: فرایند برگزاری و اجرای جشنواره در استان‌ها باید مطابق با شیوه‌نامه ابلاغی انجام گیرد. 
 
صالحی تأکید کرد: شیوه‌نامه اجرایی ابلاغی، ملاک عمل ارزیابی آثار علمی اساتید مشارکت کننده مطابق با محورها و شاخص‌های تعیین شده و چگونگی برگزاری جشنواره در استان‌ها می‌باشد. 
 
جانشین معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: استان‌ها می‌بايست حداکثر تا پایان آذر ماه، برگزیدگان استانی را طبق فرم صورتجلسه هيأت داوران و بهمراه مستندات لازم و با تأیید رئیس و دبیر جشنواره استانی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال نمایند. 
 
دبیر کمیته اجرایی دومین جشنواره علمی شهید چمران تأکید کرد: لازم است رؤسا و دبیران جشنواره در استان‌ها نسبت به فرایند ارزیابی آثار علمی و اجرای جشنواره نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.  
 
در این نشست، همچنین سید‌محمدرضا موسوی؛ عضو کمیته اجرایی و مدیر سامانه جشنواره نیز توضیحاتی در خصوص چگونگی ارسال آثار علمی اساتید برای هيأت داوران تخصصی استانی جشنواره و نیز موضوعات مرتبط پرداخت.  
 
در پایان این نشست، تعدادی از مسئولان استانی جشنواره نیز به بیان سوالات خود درباره برگزاری جشنواره پرداختند.

انتهای پیام
captcha