مرمت و زیباسازی 3100 کلاس درس در البرز
کد خبر: 4190212
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

مرمت و زیباسازی 3100 کلاس درس در البرز

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: گروه‌های جهادی این استان در سال جاری سه هزار و ۱۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم و کم‌برخوردار البرز مرمت، بازسازی و زیباسازی کردند.

مرمت و زیباسازی کلاس درس

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اظهار کرد: گروه‌های جهادی این استان در سال جاری سه هزار و ۱۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم و کم‌برخوردار البرز مرمت، بازسازی و زیباسازی کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ نفر روز اردوی جهادی انجام شده است، افزود: گروه‌های جهادی استان البرز در قالب طرح جهادی شهید عجمیان، فعالیت گسترده‌ای را در راستای فراهم کردن بستر مناسب و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار استان البرز انجام داده‌اند که این فعالیت‌ها متاسفانه کمتر در رسانه بازتاب داشته است .

وی با بیان اینکه طرح شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار استان البرز از مردادماه تا هفته بسیج (آذرماه) به طول انجامید، گفت: این طرح بزرگ که سازمان بسیج سازندگی استان البرز نیز بیش از ۸۰ میلیارد ریال در آن هزینه کرده، بدون تلاش و اهتمام جهادگران بسیجی استان البرز هرگز اجرایی نمی‌شد و همه ما باید قدردان تلاش بی‌منت و جهادی این بزرگواران باشیم که در عین گمنامی توسعه و آبادانی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

فلاحتکار با تاکید بر اینکه این طرح در مناطق مختلف استان البرز اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح مناطق روستایی، دورافتاده و حاشیه‌ای شهرها و مناطق کم برخوردار در اولویت بوده‌اند و سعی شده تا در حداقل زمان و بهترین کیفیت مدارس استان البرز شاداب‌سازی، مرمت و رنگ‌آمیزی شوند ‌.

انتهای پیام
captcha