نام و اندیشه مرحوم مصباح یزدی در متن انقلاب زنده است
کد خبر: 4192623
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

نام و اندیشه مرحوم مصباح یزدی در متن انقلاب زنده است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، با اشاره به ولایت‌پذیری، علم سرشار و تواضع خالصانه مرحوم علامه مصباح یزدی گفت: نام مرحوم آیت‌الله مصباح در تاریخ انقلاب ماندگار و اندیشه وی همیشه در متن انقلاب زنده است.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 17 دی‌ماه، در سومین سالگرد بزرگداشت علامه مصباح یزدی(ره) در تبریز، با اشاره به ولایت‌پذیری، علم سرشار و تواضع خالصانه مرحوم علامه مصباح یزدی گفت: نام مرحوم آیت‌الله مصباح در تاریخ انقلاب ماندگار و اندیشه وی همیشه در متن انقلاب زنده است.

وی حضور انقلابی در میدان‌های مختلف مورد نیاز نظام اسلامی را از دیگر ویژگی‌های ممتاز آیت‌الله مصباح عنوان و اظهار کرد: شخصیت علمی، فقهی و انقلابی ایشان به حدی است که بارها مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

آل‌هاشم، با بیان اینکه آیت‌الله مصباح جایگاه یگانه‌ای برای مقام معظم رهبری داشت، افزود: این جایگاه به دلیل تلاش‌ها و مجاهدت‌های این علامه عالی مقدار در منظومه فکری و سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه تبریز، تفاسیری همچون برکت ماندگار حوزه، صاحب حرف نافذ، سطح بالای علمی و معنوی، دارای بصیرت و صفا، منبع فکری و اندیشه بی‌غل و غش در معارف اسلامی، شخصیت جامع علمی و فکری، روشنفکری برجسته و دارای اخلاص و تقوی را از جمله تعابیر بی‌مانند مقام معظم رهبری از آیت‌الله مصباح یزدی بیان کرد که نشان‌دهنده جایگاه علمی و فکری وی است.

وی ولایت‌پذیری و علم سرشار و تواضع خالصانه را از جمله ویژگی‌های برجسته آیت‌الله مصباح یزدی خواند که نام و یاد او را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کرده است و بر همین اساس اندیشه ایشان در متن انقلاب زنده است و زنده خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha