دوره آموزشی تربیت مدرس تجوید قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4194972
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

دوره آموزشی تربیت مدرس تجوید قرآن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم با حضور استاد سیدمحسن موسوی بلده در استان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره تربیت معلم قرآن کریم با حضور استاد سیدمحسن موسوی بلده مؤلف کتاب حلیة القرآن در استان برگزار می‌شود.

وی به شرایط ثبت‌نام در این دوره آموزشی قرآن اشاره کرد و افزود: داشتن گواهینامه تربیت معلم تجوید، دارا بودن حداقل 25 سال سن و پذیرش در مصاحبه ورودی از جمله شرایط ثبت‌نام در دوره آموزشی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم بوده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان هزینه ثبت‌نام این دوره آموزشی را 4 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: شرکت‌کنندگان از 26 دی‌ تا 7 بهمن‌ فرصت دارند تا در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار می‌شود و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی سازمان دارالقرآن اعطا می‌شود، اظهار کرد: شماره تماس برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی 33155117-087 اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان است.

انتهای پیام
captcha