روشنگری حضرت زینب(س)؛ الگوی تمام عیار جهاد تبیین
کد خبر: 4196071
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

روشنگری حضرت زینب(س)؛ الگوی تمام عیار جهاد تبیین

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: روشنگری حضرت زینب(س) و دفاع از حریم ولایت، الگوی تمام عیار برای فعالان فرهنگی در جهاد تبیین است.

روشنگری حضرت زینب (س)، الگوی تمام عیار در جهاد تبیین استحجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل ضمن تسلیت سالروز وفات پرچمدار قیام کربلا حضرت زینب(س) گفت: نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به ما آموخته که اگر بخواهیم حرکتی به نتیجه برسد باید ابعاد تبیینی آن را اجرا کنیم، چون تبیین به اندازه قیام عاشورا اهمیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه‌مندان و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی باید با محوریت جهاد تبیین و تأسی از روشنگری حضرت زینب کبری(س) به بصیرت‌افزایی در جامعه بپردازند، افزود: مهم‌ترین اقدامات حضرت زینب(س) رساندن پیام قیام عاشورا به جهانیان بود، لذا از این جهت تشیع، مرهون روشنگری آن بانوی بزرگوار است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) سه وظیفه مهم حمایت از حجت خدا حضرت امام سجاد(ع)، رساندن پیام عاشورا به مردم و سرپرستی اطفال و فرزندان شهدا را با موفقیت کامل به انجام رساند، تصریح کرد: اگر حضرت زینب(س) و مجموعه اقدامات ایشان بعد از جریان عاشورا نبود، قیام امام حسین(ع) نمی‌توانست آن‌گونه که می‌بایست رسالت خود را انجام دهد.

انتهای پیام
captcha