سینما بهترین ابزار برای ماندگاری پیام واقعی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4197994
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
استاندار آذربایجان‌شرقی:

سینما بهترین ابزار برای ماندگاری پیام واقعی انقلاب اسلامی است

مالکر رحمتی، انتقال پیام از طریق هنر به ویژه سینما و هنر هفتم را بهترین و رساترین شیوه دانست و با تاکید بر اینکه غفلت از این امر خسارات فرهنگی و اجتماعی را متوجه کشور می‌کند، اظهار کرد: برای ماندگاری پیام واقعی انقلاب اسلامی و تمدن ایرانی - اسلامی سینما بهترین ابزار در میان انواع هنرها است.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، شامگاه 15 بهمن‌ماه، در مراسم افتتاح چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز، گفت: ما باید قدر بزرگان خود در حوزه‌های مختلف هنر به خصوص سینما و فیلم را دانسته و نسبت به تکریم آنها اقدامات شایسته انجام دهیم که متاسفانه در برخی مواقع، نامهربانی هایی با این قشر شده است.

وی افزود: اما تا فرصت داریم باید بزرگان سینما و هنرمندان شایسته کشور را ارج نهیم که برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره فیلم فجر در ابعاد داخلی و بین‌المللی نشان دهنده توجه خاص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این موضوع مهم و حیاتی است.

رحمتی انتقال پیام از طریق هنر به ویژه سینما و هنر هفتم را بهترین و رساترین شیوه دانست و با تاکید بر اینکه غفلت از این امر خسارات فرهنگی و اجتماعی را متوجه کشور می‌کند، اظهار کرد: برای ماندگاری پیام واقعی انقلاب اسلامی و تمدن ایرانی - اسلامی سینما بهترین ابزار در میان انواع هنرها است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های بارز هنرمندان قلمداد کرد و گفت: امروز با توجه به توسعه و گستردگی سریع و وسیع فضای مجازی و سینماهای خانگی تاثیرگذاری این هنر در جامعه اجتناب ناپذیر بوده و در این خصوص حجت بر همه تمام است.

وی اکران فیلم سینمایی «آپاراتچی» همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر در تبریز را نشانه توجه به جایگاه هنرمندان و سینماگران شهرستانی دانست و ادامه داد: این اثر در واقع پیام رسان فرهنگ اصیل آذربایجان و بازگویی تحولات دهه ۱۳۶۰ این خطه است که باید با ترجمه به زبان‌های مختلف در کشورهای مختلف به خصوص همسایه نیز اکران شود.

انتهای پیام
captcha