برگزاری همایش «رأی اولی‌ها» در سنندج
کد خبر: 4198256
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

برگزاری همایش «رأی اولی‌ها» در سنندج

همایش «رأی اولی‌ها» همزمان با دهه مبارک فجر در کانون استان کردستان با مشارکت پرشور نوجوانان دختر و حضور مدیران و مسئولان استانی روز گذشته، ۱۶ بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزار شد.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز گذشته، 16 بهمن در جمع رأی اولی‌ها با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پیوند این دو رویداد مهم انتخابات و دهه فجر بسیار تأثیرگذار است و فضای کشور، فضای علاقه‌مندی و شوق برای حضور نوجوانان و به ویژه شما رأی اولی‌ها ست و شما باید بدانید که با حضور در این رویداد ملی کار بزرگی انجام می‌دهید.

با اشاره به اینکه کانون در ایجاد بستر مناسب فرهنگی نقش بسیار تأثیرگذاری دارد، افزود: امروز با حضور در این برنامه مشارکت و حس حماسی حضور در انتخابات را تجربه کردید لذا وظیفه ملی همه ماست که در کنار هم و با هم در انتخابات شرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به شعار دهه مبارک فجر امسال که جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده روشن است، افزود: آینده متعلق به شما نوجوانان و رأی اولی‌هاست که باید آینده کشور را بسازید و با شرکت در انتخابات این مهم را رقم بزنید.

رمضانی گفت: هر برگه رأی که شما به صندوق‌ها می‌اندازید، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است. در این جشن نوجوانان رأی اولی، ضمن تبریک به همدیگر در یک تریبون آزاد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با انتخابات پرداختند.

انتهای پیام
captcha