100 مکان برای تبلیغ داوطلبان انتخابات در یزد آماده‌سازی شد
کد خبر: 4200844
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

100 مکان برای تبلیغ داوطلبان انتخابات در یزد آماده‌سازی شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، 100 مکان مناسب در مناطق پر رفت و آمد برای نصب پوسترهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آماده‌سازی شد.

ابوالفضل اکبری، رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالفضل اکبری، رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد، 30 بهمن در نشست با عوامل اجرايی انتخابات گفت: در ایام تبلیغات انتخابات، و در راستای ساماندهی بصری در سطح شهر یزد ۱۰۰ نقطه در مناطق پنج‌گانه شهرداری  برای انجام تبلیغات کاندیداهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری یزد جانمایی شده است.

وی ادامه داد: شهرداری یزد برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در میدان‌های اصلی شهر یزد برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

اكبری تصریح کرد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، ۱۰۰ مکان مناسب برای تبلیغ کاندیداها در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و انتخابات شهرستان یزد افزود: داوطلبان انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط  تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

وی با بيان اينكه طبق ماده ۷۶ دستور العمل تبلیغات کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آئین نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان‌ها، تابلوی مدارس،  و موسسات آموزشی  و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است تأكيد کرد:  داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

اکبری تصریح کرد: از حامیان کاندیداهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

اکبری با تأکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیداها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha