همایش «نشان ارادت زینبی» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4201270
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

همایش «نشان ارادت زینبی» در شیراز برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، همایش «نشان ارادت زینبی» در شیراز برگزار شد.

«همایش نشان ارادت زینبی»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، همایش «نشان ارادت زینبی» ویژه بانوان در سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) در شیراز برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم با اشاره به در پیش بودن جشن نیمه شعبان گفت: همه ما وامدار عنایت حضرت ولیعصر (عج) هستیم لذا در بزرگداشت این روز ارزشمند باید هرچه در توان داریم بگذاریم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید خدا برکت به زندگی‌تان بیاورد دو روز را بها دهید، یکی روز عاشورا و یکی نیمه شعبان، هرکس به هر شکلی می‌تواند اقدامی انجام دهد کوتاهی نکند تا همه بدانند نیمه شعبان با روز‌های دیگر فرق دارد.

ایمانیه تصریح کرد: مردم استان فارس در همه امور خیر پیشتاز هستند، بیشترین موقوفات کشور در فارس است، نخستین کتابخانه کشور توسط خیرین شیرازی تاسیس شده و اولین آب آشامیدنی کشور هم توسط مرحوم نمازی خیر شیرازی راه اندازی شده است پس باید قدر این مردم را دانست.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه بانوان همیشه در موارد مرتبط با اهل بیت(ع) مشارکت جدی و فعال دارند، گفت: سه بانویی که امروز مشارکت قابل توجهی در ستاد بازسازی عتبات عالیات داشتند در این ماه مبارک عازم عتبات عالیات می‌شوند.

انتهای پیام
captcha