اعلام فراخوان ارسال آثار برای نمایشگاه علوم قرآنی در کردستان
کد خبر: 4202002
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

اعلام فراخوان ارسال آثار برای نمایشگاه علوم قرآنی در کردستان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان ارسال آثار قرآنی برای نمایشگاه علوم قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: نمایشگاه علوم قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در استان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه آثار علوم قرآنی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان مصادف با هفتم فروردین ۱۴۰۳ برپا خواهد شد، افزود: در این راستا فراخوان ارسال آثار برای جامعه قرآنی و هنرمندان استان کردستان اعلام شده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: فعالان قرآنی، صاحبان آثار قرآنی و هنرمندان کردستانی می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۵ اسفندماه جاری به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.

وی افزود: صاحبان آثار قرآنی در تمام بخش‌ها باید آثار خود را در مرکز استان به واحد قرآن و عترت واقع در مجتمع فجر سنندج و در شهرستان‌های تابعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

گلباغی یادآور شد: آثار پس از ارزیابی و داوری در نمایشگاه آثار علوم قرآنی عرضه خواهد شد و از صاحبان  آثار برتر حمایت و همچنین گواهی شرکت آثار علوم قرآنی کردستان در نمایشگاه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha