مردم با حضورشان پای صندوق‌های رأی گرمابخش انتخابات بودند
کد خبر: 4202864
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

مردم با حضورشان پای صندوق‌های رأی گرمابخش انتخابات بودند

رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه با حضور در پای صندوق‌های رأی گرمابخش انتخابات بودند و تاکنون بیش از شش هزار و ۶۰۰ نفر به‌عنوان عوامل نظارتی از شورای نگهبان کار نظارت بر رأی‌گیری را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن مفید، رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه ظهر امروز، ۱۱ اسفندماه با اشاره به استقبال مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: مردم کرمانشاه با حضور در پای صندوق‌های رأی گرمابخش انتخابات بودند و تاکنون بیش از شش هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان عوامل نظارتی از شورای نگهبان کار نظارت بر رأی‌گیری را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه هرگونه جرم از سوی نهاد‌ها و ضابطین قضائی در صورت بروز و گزارش برخورد خواهد شد، افزود: یکی از ترفند‌های دشمنان ایجاد شاعبه و شایعه است و اگر در انتخابات اثرگذار باشد شورای نگهبان به صورت حساس و دقیق ورود خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مفید خطاب به تمام افرادی که می‌خواهند خدشه‌ای بر رأی مردم وارد کنند و مردم را بی‌اعتماد کنند، گفت: نظام جمهوری اسلامی براساس قانون عمل خواهد کرد و برخورد قطعی با عوامل خاص انجام می‌گیرد.

رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه به مخفی بودن رأی هر فرد نیز اشاره کرد و افزود: حق رأی‌دهندگان است که نماینده مد نظر خود را به شیوه شخصی و مخفی در برگه درج کنند و هیچ فردی حق تصویربرداری از برگه رأی‌دهندگان را ندارد.

انتهای پیام
captcha