آیات ابراهیمی؛ محور دومین جشنواره «آرمان»
کد خبر: 4203018
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
توکلی‌زاده بیان کرد:

آیات ابراهیمی؛ محور دومین جشنواره «آرمان»

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه محور دومین جشنواره آرمان سوره حضرت ابراهیم(ع) است، گفت: مراکزی که جلسات قرآن خود را با محوریت این سوره پیش ببرند، مورد حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی گفت: در مجموعه مدیریت شهری، شورای عالی قرآن شهرداری تهران بر آن است تا به تحقق فرمایش سال گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر پایگاه قرآنی قرار دادن مساجد کمک کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود:‌ طرحی به نام شهید آرمان علی‌وردی با محوریت مدارس، مساجد و منازل در حال انجام است. تا به امروز نزدیک به ۴۲۰ مسجد و بیش از ۷۰۰ مدرسه با این طرح همکاری می‌کنند. این یک برنامه مشترک بین حوزه‌های علمیه، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، شهرداری تهران و امور مساجد است.

وی ادامه داد: با برگزاری نشست‌های تخصصی حول موضوع محافل تخصصی قرآن به یک جمع‌بندی و برنامه منسجمی برای حوزه تعلیم و تربیت قرآنی رسیدیم. برآنیم این بخش را با کمک مربیان و جلسه‌داران قرآنی شهر تهران پیش ببریم.

توکلی‌زاده با اشاره به اینکه در طرح آرمان، مجموعه‌هایی که جلسات هفتگی و رخداد‌های قرآنی‌شان را با شورای عالی قرآن شهرداری تهران به اشتراک می‌گذارند، مورد حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرند، تصریح کرد: قطعاً این فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان افزایش خواهد یافت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته طرح آرمان با محوریت سوره مبارکه حجرات برگزار شد و امسال بنا داریم این طرح را با محوریت سوره حضرت ابراهیم(ع) پیش ببریم، گفت: تلاش می‌کنیم که نگاه توحیدی حضرت ابراهیم(ع) و آیات ابراهیمی قرآن را در جشنواره آرمان، محور فعالیت‌ها قرار دهیم.

وهاب خدابخشی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha