مردم با حضور پرشور صحنه‌های زیبای اتحاد را خلق کردند
کد خبر: 4203103
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

مردم با حضور پرشور صحنه‌های زیبای اتحاد را خلق کردند

سردار مهدی حاجیان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم نقش اصلی و صحنه‌گردان این حماسه و جشن بزرگ بودند که با حضور پرشور و شعف خود صحنه‌های زیبایی از اتحاد و همبستگی و ولایتمداری را خلق کردند.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امروز، 12 اسفندماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: مردم نقش اصلی و صحنه‌گردان این حماسه و جشن بزرگ بودند که با حضور پرشور و شعف خود صحنه‌های زیبایی از اتحاد و همبستگی و ولایتمداری را خلق کردند.

وی افزود: بدون شک پیروز اصلی انتخابات مردم قهرمان ایران اسلامی بودند که در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به میدان آمده و در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم علی‌رغم ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، باز هم روسیاه و شکست‌خورده صحنه را ترک کنند.

سردار حاجیان اظهار کرد: انتخابات روز گذشته در کمال امنیت و آرامش برگزار و همکاران پرتلاش و غیرتمندمان در این مجموعه با مجاهدت و پشتکار کم‌نظیر به خوبی چتر امنیتی خود را بر تمام شعب اخذ رأی گستردند و در حماسه‌آفرینی مردم شریک شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان عده‌ای هم قصد تخلف و یا برهم زدن نظم و امنیت و سلامت انتخابات را داشتند که به سرعت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند تا حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ در کام مردم ولایتمدار و قهرمان کرمانشاه تلخ نشود.

وی در پایان با تبریک به منتخبان مردم و قدردانی از حضور دیگر کاندیدا‌ها برای حضور در عرصه انتخابات گفت: امروز همه باید دست به دست هم داده و برای توسعه، عمران و آبادانی شهر و دیار خود و خدمت مضاعف‌تر به مردم شریف و قدرشناس کرمانشاه تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha