۳۳۵ پایگاه نیکوکاری در گلستان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند
کد خبر: 4203579
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

۳۳۵ پایگاه نیکوکاری در گلستان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند

بابایی با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) جریان‌سازی خیر و احسان است، گفت: ۳۳۵ پایگاه در سطح استان گلستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) جریان‌سازی و مردمی‌سازی خیر و احسان است لذا بر همین اساس در تقویم جمهوری اسلامی ایران از ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه، هفته نیکوکاری نام گرفته و ما در پایان هر سال جشن ملی نیکوکاری را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر در میادین اصلی شهر را سنت هرساله برشمرد و افزود: جشن نیکوکاری از جشن‌های ملی به‌شمار رفته که با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خيران و اهداکنندگان، غم نداری را از چهره نیازمندان می‌زداید.

بابایی از ۳۳۵ پایگاه در سطح استان گلستان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خبر داد و افزود: ۴۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۲۷۵ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند‌.

وی با اشاره به اینکه امروز، ۱۴ اسفندماه، زنگ نیکوکاری در مدارس استان نواخته شد، تصریح کرد: ۱۸ اسفندماه در پایگاه‌های نماز جمعه جشن نیکوکاری برگزار شده و کمک‌های نمازگزاران جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ابتدا اسفندماه سال جاری با شعار عید همدلی آغاز شده است، اظهار کرد: هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی از طریق آنی پرداخت، کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶ و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز و همچنین با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha