جشنواره غذای سالم در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4203625
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
به‌مناسبت هفته نیکوکاری

جشنواره غذای سالم در گلستان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان از برگزاری جشنواره غذای سالم در این مرکز خبر داد و گفت: سود حاصل از فروش محصولات غذایی به نفع امور خیریه و قرآنی مصرف می‌شود.

محترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان و پیش‌دبستانی قرآنی جوانه‌هامحترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان و پیش‌دبستانی قرآنی جوانه‌ها در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک هفته نیکوکاری گفت: زندگی اجتماعی ما نیازمند تعامل، یاری و دستگیری از همدیگر است.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان یکی از اهداف جشن نیکوکاری را نهادینه کردن کمک به همدیگر برشمرد و افزود: برگزاری این جشن پربرکت به رفع مشکلات مالی کمک کرده و در شرایط کنونی وظیفه همه افراد است که در حد توان به همدیگر کمک کنند.

قلی‌پور با بیان اینکه نوع دوستی و کمک به هم‌نوع از دیدگاه آیین الهی و جهانی اسلامی امری فطری و ذاتی است، ادامه داد: جشن نیکوکاری صرف‌نظر از هدایایی که طی آن جمع‌آوری می‌شود به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی نیز آثار و برکات ویژه‌ای دارد. 

وی با تأکید بر اینکه نیکی و نیکوکاری در اشکال مختلفی بروز پیدا می‌کند، از برپایی جشنواره غذای سالم در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: محصولات غذایی در این جشنواره توسط زنان سرپرست خانوار عرضه شده تا در حد توان از آنان در شرایط فعلی جامعه حمایت مالی شود.

مدیر پیش‌دبستانی قرآنی جوانه‌ها سود حاصل از فروش را به نفع امورخیریه و قرآنی بیان کرد و گفت: در این مرکز 450 خانواده قرآنی تحت پوشش قرار گرفته‌اند که با توجه به مبالغ جمع‌آوری شده و متناسب با نیازهای آنان به ترتیب افراد کمک می‌شود.

انتهای پیام
captcha