راهیان نور اتفاق فرهنگی مهمی در کشور است
کد خبر: 4204191
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
حجت‌الاسلام غفوری:

راهیان نور اتفاق فرهنگی مهمی در کشور است

امام جمعه استان کرمانشاه با اشاره به ۲۰ اسفند روز راهیان نور، گفت: راهیان نور اتفاق فرهنگی مهمی در کشور است و این حرکت فرهنگی در سازندگی روحیه نسل جوانی که آن دوران را ندیده‌اند تأثیر و نقش بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ اسفندماه با دعوت از خود و دیگران به رعایت تقوای الهی در همه حالات با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در حال ورود به ماه مهمانی خدا هستیم و باید از فرصت‌های این ماه الهی برای استغفار و توبه از گناهان استفاده کنیم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان با روزه‌داری می‌توان اهل تقوا شده و براین اساس پس از این ماه می‌توانیم از معصیت و گناه دور شویم و بر نفس و وسوسه شیاطین تسلط پیدا کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به ۲۰ اسفندماه اشاره و اظهار کرد: ۲۰ اسفند روز راهیان نور نامگذاری شده که اتفاق فرهنگی بسیار مهمی در کشور است و این حرکت فرهنگی در سازندگی روحیه نسل جوانی که آن دوران را ندیده‌اند تأثیر و نقش بسزایی دارد. استان کرمانشاه با داشتن یادمان‌های دوران دفاع مقدس باید به نحو احسن از این موقعیت استفاده کند.

حجت‌الاسلام غفوری به ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا نیز اشاره کرد و افزود: ما برای شهدا، معرفی آنان و آشنایی نسل جوان با شخصیت شهدا هر کاری انجام دهیم بازهم کم است و برای رسیدن به قله مطلوب در این عرصه فاصله داریم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: این انتخابات به خوبی و در کمال امنیت و حس رقابت سازنده محقق شد و نمایندگانی که رأی آورده‌اند باید روز‌های تبلیغات خود را فراموش نکنند و به وعده‌های خود عمل کرده و با مردم مأنوس و با واقعیت‌های زندگی مردم آشنا باشند.

انتهای پیام
captcha