تلاش صادقانه و حفظ امانتداری؛ پیام حضور گسترده مردم به منتخبان انتخابات
کد خبر: 4204204
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
امام جمعه سنندج مطرح کرد

تلاش صادقانه و حفظ امانتداری؛ پیام حضور گسترده مردم به منتخبان انتخابات

ماموستا فایق رستمی با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: این حضور حاوی پیام لزوم تلاش صادقانه و امانتداری منتخبان برای توسعه، عمران، خدمت به محرومان، جوانان و حاشیه‌نشینان است.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 18 اسفندماه در آیین عبادی ـ سیاسی  نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: مردم کردستان بار دیگر در انتخابات شرکت گسترده‌ای داشتند و امانت سنگینی به دست منتخبان خود سپردند، بنابراین باید برای خدمتگزاری به ملت با تمام توان همت کنند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: اکنون نوبت دولت و منتخبان مردم است که قدردان حضور پرشور ملت پای صندوق‌های رأی بوده و برای خدمت صادقانه و رفع مشکلات جوانان، فقرا و اقشار ضعیف وارد میدان عمل شوند.

امام جمعه سنندج شرکت گسترده مردم در انتخابات را دارای دو پیام دانست و افزود: پیام داخلی این حضور، لزوم تلاش صادقانه و امانتداری منتخبان برای توسعه، عمران، خدمت به محرومان، جوانان و حاشیه‌نشینان است.

وی تأکید کرد: پیام دیگر این حضور برای بیگانگان، وطن‌دوستی، وحدت، انسجام و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان است، چراکه مردم با این حضور نشان دادند که وطن و کشورشان را دوست دارند.

ماموستا رستمی به جایگاه والای شهدا نزد خداوند اشاره کرد و یادآور شد: مدیون خون شهدا هستیم، شهیدانی که با دست خالی و ایمان قوی در دوران دفاع مقدس برابر رژیم بعث و ۵۰ کشور ایستادند و درس صداقت، امانت و خدمتگزاری به مردم دادند، درسی که مسئولان باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه اشاره کرد و خواستار اتحاد جامعه اسلامی در برابر این رژیم کودک‌کش شد.

تخصیص 20 هزار میلیارد منابع مالی به کمیته امداد

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سخنرانی پیش از خطبه امروز با قدردانی از حضور مردم در جشن نیکوکاری گفت: تعداد ۷۵ هزار خانوار کردستانی تحت پوشش این نهاد انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی به این نهاد در استان تخصیص یافت، افزود: از این میزان اعتبار هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مستمری برای مددجویان امداد واریز شد.

وی ثبت ۲۶ هزار مورد سند درمانی افراد تحت پوشش کمیته امداد، پرداخت ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه درمانی، اهدای هزار و ۳۷۵ سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال، ساخت دو هزار مورد ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان با هزینه‌کرد ۷۳۰ میلیارد ریال، پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی امسال به ۲۳ هزار دانش‌آموز و هزار و ۵۷۰ دانشجوی تحت پوشش این نهاد را از خدمات کمیته امداد اعلام کرد.

طوسی با اشاره به پرداخت جهیزیه قبل از پایان سال به تعداد دیگری از مددجویان امداد گفت: تا پایان سال هم ۷۷۰ سری جهیزیه دیگر به مددجویان امداد اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha