حضور کاروان قرآنی ویژه رمضان در کردستان
کد خبر: 4204363
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

حضور کاروان قرآنی ویژه رمضان در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از حضور کاروان قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و برگزاری محافل انس با قرآن در کردستان خبر داد و گفت: این کاروان از ۲۵ تا ۲۹ اسفند میهمان مردم کردستان خواهد بود.

برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: کاروان قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان از 25 تا 29 اسفندماه در شهرستان‌های مختلف استان کردستان حضور خواهند یافت و محافل قرآنی ویژه‌‌ای در این ایام در استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم این کاروان قرآنی در سطح استان خبر داد و افزود: در هر محفل انس با قرآن سه نفر از اساتید بین‌المللی قرآن و یک قاری شهرستانی به تلاوت آیات قرآن کریم خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: کاروان قرآنی با حضور اساتیدی مانند احمد ابوالقاسمی و  غلام‌نژاد و احمدی وفا و قاریان ممتاز استان طی ماه مبارک رمضان در سطح شهرهای استان حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان قرآنی ترکیبی از قاریان، حافظان، مفسران برجسته قرآنی کشور بوده است، یادآور شد: این کاروان قرآنی هر روز در سطح دو شهر استان حضور پیدا خواهد کرد و یک برنامه شاخص قرآنی برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رازیانی از برگزاری همایش بزرگ طرح طلایه‌داران تبلیغ در راستای توجیه اجرای طرح زندگی با آیه‌ها «مسطورا» فردا، 20 اسفندماه در استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور امام جماعات، سه استان کردستان، اردبیل و کرمانشاه در سالن همایش تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha