درهای آرامستان بهشت سکینه(س) 24 ساعته به روی شهروندان باز می‌شود
کد خبر: 4205028
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

درهای آرامستان بهشت سکینه(س) 24 ساعته به روی شهروندان باز می‌شود

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفندماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن پنجشنبه و جمعه پایان سال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، جهت رفاه زائران اهل قبور و روزه‌داران، درهای آرامستان بهشت سکینه(س) به صورت ۲۴ ساعته به روی شهروندان باز است.

بهشت سکینه(س)

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمودی‌نژاد، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با روزهای پنجشنبه و جمعه پایان امسال، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده که ساعت چهار صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه درهای بهشت سکینه(س) به روی زائران اهل قبور باز شود.

وی افزود: با تمهیدات‌ اندیشیده شده امسال برای اولین بار است که درهای بهشت سکینه(س) در پنجشنبه و جمعه آخر سال به صورت شبانه روزی به روی زائران اهل قبور باز است که این مهم وظایف پرسنل، نیروهای خدماتی، نگهبانان و نیروهای حراست را سخت‌تر از قبل کرده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بیان کرد: با استفاده از تمامی امکانات، خدمات، نیروی انسانی و تجهیزات سازمان، تمام قد در تلاش هستیم تا در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، با کیفیت‌ترین خدمات به زائران اهل قبور ارائه شود.

محمودی‌نژاد یادآور شد: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترافیک، وضعیت راه‌ها و... در دو روز آخر هفته، با شماره ۱۵۳۰ تماس بگیرند و یا از طریق رادیو البرز پیگیر اخبار مربوطه باشند.

این مسئول با اشاره به حجم بسیار بالای حضور زائران اهل قبور در دو روز آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه(س) و ازدحام جمعیت در قطعات، از شهروندان و خانواده‌های عزادار درخواست کرد تا حد امکان از برگزاری مراسم یادبود، سالگرد و ... در ۲۴ و ۲۵ اسفندماه خودداری و به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج به شهروندان توصیه کرد: مردم ضمن همکاری با عوامل نیروی انتظامی، راهور و اجرایی محدوده گلزار شهدای بهشت سکینه(س)، مدت حضور و توقف خود در آرامستان را کوتاه‌تر کنند.

انتهای پیام
captcha