شهدا و جانبازان، آیات انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4205159
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

شهدا و جانبازان، آیات انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن بزرگداشت روز شهدا، گفت: خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان به شکلی آیات و نشانه‌های این انقلاب بوده و یکی از بهترین آیات این انقلاب شهید سرافرازی به نام سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به ‌مناسبت روز شهدا امروز، 22 اسفندماه، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به همراه معاونان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه گلستان در بیت‌الزهرا(س) گرگان دیدار کردند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و یکی از با فضیلت‌ترین ماه‌ها بوده که آثار و برکات زیادی دارد، گفت: ماه مبارک رمضان فقط به معنای گرسنگی و تشنگی نبوده بلکه آن‌چه اهمیت دارد این است که چرک‌ها و آلودگی را از خود پاک کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن بزرگداشت روز شهدا، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان به شکلی آیات و نشانه‌های این انقلاب بوده و یکی از بهترین آیات این انقلاب شهید سرافرازی به نام سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه جانبازان با وجود درد باز هم شاکر خدای متعال هستند، ادامه داد: عمل صالح هر کسی متناسب با مسئولیت او بوده و عمل صالح کارکنان بنیاد شهید این است که در نهایت احترام و اخلاق به جامعه ایثارگری استان خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه عمل صالح فقط به نماز، قرآن خواندن، روزه گرفتن، ذکر و تسبیح نیست، گفت: عمل صالح آن است که با رفتار و گفتارمان اشکالی برای دین درست نکنیم. خداوند به واسطه بندگان خود نیازهای مردم را برطرف می‌کند و افرادی که درصدد رفع حوائج مردم هستند، در روز قیامت در امنیت قرار دارند.

انتهای پیام
captcha