ماه رمضان فرصتی برای تحمل مشقت‌ها و ایجاد آرامش درونی است
کد خبر: 4205376
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

ماه رمضان فرصتی برای تحمل مشقت‌ها و ایجاد آرامش درونی است

استاندار کردستان گفت: ماه رمضان فرصتی برای تزکیه نفس و رهایی از بند هوس‌هایی است که انسان دچار آنها می‌شود و تمرینی برای تحمل مشقت‌ها و ایجاد آرامش درونی از طریق نماز و روزه است.

شورای برنامه‌ریزی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، ۲۳ اسفند در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، گفت: ماه رمضان فرصتی برای تزکیه نفس و رهایی از بند هوس‌هایی است که انسان دچار آنها می‌شود و تمرینی برای تحمل مشقت‌ها و ایجاد آرامش درونی از طریق نماز و روزه است.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف به ارسال وارائه گزارش از اقدامات خود در راستای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم در شورای برنامه‌ریزی استان هستند، ادامه داد: ارائه ندادن گزارش از سوی دستگاه‌های اجرایی به معنی بی‌اعتنایی به در اولویت نبودن و بی‌برنامه بودن در زمینه تحقق شعار سال است.

استاندار کردستان گفت: سالی که پشت سر گذاشته شد با همه سختی‌ها و چالش‌های آن، سال خوبی برای کردستان بود و این امر به معنی انکار ضعف‌ها و کاستی‌ها نیست.

وی سفر رئیس جمهوری و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان را از اتفاق‌های مهم امسال در کردستان دانست و بیان کرد: در دی‌ماه امسال، تغییرات زیادی در فضای سیاسی و اجتماعی استان به‌وجود آمده است. پشتیبانی و اعتماد دولت به دستگاه‌های اجرایی و حوزه مدیریتی استان موجب بهبود فضای استان شده است.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: ما از گذشته تاکنون پای انقلاب بوده‌ایم و خدمت به مردم را افتخار بزرگی می‌دانیم و با وجود توهین‌ها و تهدیدهای زیادی که از سوی دشمنان شنیده و دیده می‌شود، امنیت روانی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم. مردم کردستان،‌ هوشیار و نجیب هستند و بار مسؤولیت دولت در برابر این مردم هر روز سنگین‌تر می‌شود.

وی افزایش ارتباط با مردم را در استان کردستان امری ارزنده و مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم و ادامه مسیر بهبود ارتباط دولت با مردم در سال آینده با قوت تداوم می‌یابد، چون حضور میان مردم برکات بسیار زیادی داشته است.

استاندار کردستان اظهار کرد: مشارکت مردم کردستان در انتخابات امسال نسبت به دوره‌های قبل کاهشی نبود و با وجود هجمه‌های سنگینی که برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات از سوی دشمنان شد، بسیاری از مردم کردستان پای صندوق رأی حاضر شدند.

وی در پایان گفت: سال آینده تمرکز دولت در استان روی توسعه زیربناها، افتتاح پروژه‌های کلان، اشتغال فارغ‌التحصیلان، نوسازی مدیریتی در حوزه‌های مختلف و ارزیابی‌های جدی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha