فرزندان شهدا سرمایه جامعه و نماد شرافت ایران اسلامی هستند
کد خبر: 4205378
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

فرزندان شهدا سرمایه جامعه و نماد شرافت ایران اسلامی هستند

استاندار کردستان فرزندان شهدا را نماد بزرگ منشی و شرافت ایران اسلامی دانست و گفت : تاثیر گذاری یادگاران شهدا به عنوان سرمایه اجتماعی بر دل و ذهن مردم بیش از افراد دیگر است چراکه شهدا مسیر تاریخ را تغییر دادند و اسطوره‌های افتخار آفرین وطن و سند افتخار، عزت و سربلندی ما هستند.

مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، ۲۳ اسفند در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه که در محل سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد، با بیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: فرزندان شهدا یادگاران شهدای گرانقدر هستند.

وی با اشاره به اینکه ماه اسفند مزین به خاطره سرداران شهید  و ماه شهادت فرماندهان بزرگ دفاع مقدس است، افزود: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اولویت مهم و رسالت خطیر همه مسئولان نظام است ان‌شاءالله با عمل خود ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و خداوند همه را با اولیاء و انبیاء و شهدا همنشین و محشور کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ ارگانی نسبت به حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اهمال و کم‌کاری نداشته باشد، خواستار حمایت همه جانبه از فرزندان و خانواده شهدای عزیز شد.

زارعی‌کوشا فرزندان شهدا را نماد بزرگ‌منشی و شرافت ایران اسلامی دانست و گفت: تأثیرگذاری یادگاران شهدا به عنوان سرمایه اجتماعی بر دل و ذهن مردم بیش از افراد دیگر است چراکه شهدا مسیر تاریخ را تغییر دادند و اسطوره های افتخار آفرین وطن و سند افتخار، عزت و سربلندی ما هستند.

یادآور می‌شود؛ استاندار کردستان در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha