مديريت انتظامی کردستان خود گواه خدمت به مردم است
کد خبر: 4206510
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

مديريت انتظامی کردستان خود گواه خدمت به مردم است

نماينده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه قدردان امنيت هستيم، گفت: مديريت انتظامی کردستان خود گواه خدمت به مردم است .

دیدار فرمانده انتظامی کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فايق رستمی، نماينده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، یکم فروردین در ديدار با فرمانده انتظامی کردستان و معاونان وی با تبريک سال جديد، با بيان اينکه ما قدردان زحمات پليس هستيم گفت: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی  مجموعه  نيروهای انتظامی و امنيتی در اوج امنيت قرار دارد.

وی افزود: در طول سال از نزديک شاهد از خودگذشتگی پليس از نوار مرز تا داخل شهرها هستيم که با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند که اين خود مايه افتخار و دلگرمی مردم است.

نماينده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود فرمانده انتظامی استان  بیان کرد: مردم‌داری و محبت فرمانده محبوب و دلسوز انتظامی کردستان خود گواه خدمت‌رسانی پليس استان و خدمت به مردم است.

وی به درايت و حکمت پليس استان اشاره و اظهار کرد: شاهد اخلاق‌مداری، فداکاری و ايثار پليس کردستان در مأموريت گوناگون در طول سال و همواره  مديون اين زحمات هستيم.

ماموستا رستمی در ادامه به وفاداری مردم کردستان به انقلاب اسلامی ايران پرداخت و گفت: در موضوع انتخابات و موارد ديگر دشمنان اين مرز و بوم به دنبال مسموميت فضای استان بودند که مردم وفادار استان با حضور  آگاهانه خود فضای محبت و همبستگی در استان را حاکم کردند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان با بيان اينکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنيت اجازه نمی‌دهيم امنيت مردم را خدشه‌دار کنند، گفت: پليس با تمام توان در خدمت آرامش و امنيت است.

وی از کشف 534 ميليارد تومان کالای قاچاق در استان در سال گذشته خبر داد و افزود: کشفيات بالای 500 ميليون تومان 180 فقره پرونده و 100ميليون تومان 455 فقره پرونده تشکيل شده است.

فرمانده انتظامی استان در پايان با قدرداني از همکاری خوب مردم استان  با پليس گفت: انتظامی استان  در ايام نوروز همچون ديگر مأموريت‌ها با از خودگذشتی در جهت امنيت و آرامش مردم و مهمانان نوروزی آماده خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام
captcha