دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4206513
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان آغاز به‌کار کرد

دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز ١٤٠۳ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان روز سه‌شنبه، 29 اسفندماه آغاز به‌کار کرد.

آیین افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان

به ‌گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، کیومرث حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، 29 اسفندماه در آیین افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر متشکل از ١٢ کمیته تخصصی است که از حدود دو ماه پیش اقدامات خود را به‌صورت غیررسمی برای نوروز ١٤٠٣ آغاز کرده است.

وی افزود: این ستاد در قالب کمیته‌های حمل‌ونقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی ـ امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان و رفاه، برنامه‌ریزی و آمار، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و عملکرد، کمپین ۳۰- ۶۰ استراحتگاه‌های بین‌راهی، رسیدگی به شکایات، بهداشت ـ سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی سازماندهی شده‌ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ایام نوروز را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های گردشگری استان دانست و گفت: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان می‌تواند زمینه رضایت و ماندگاری مسافران را فراهم کند.

یادآور می‌شود، دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۳ فرودین‌ماه ۱۴۰۳ به ریاست استاندار کردستان و به دبیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران است.

انتهای پیام
captcha