619 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کردستان آماده‌‌سازی شد
کد خبر: 4206517
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

619 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کردستان آماده‌‌سازی شد

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش کردستان گفت: ۷۹ مدرسه در استان با ۶۱۹ اتاق برای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی در این استان آماده‌سازی شده است.

محل اسکان مسافران نوروزی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش کردستان امروز، اول فروردین‌ماه در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در سنندج اظهار کرد: ۷۹ مدرسه در استان با ۶۱۹ اتاق برای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی در این استان آماده‌سازی شده است که از این تعداد ۱۳۴ اتاق در سطح «ویژه»، ۳۶۸ اتاق در سطح «الف» و ۱۱۷ اتاق در سطح «ب» به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سطح استان ۱۱ مرکز رفاهی نیز وجود دارد که با دارا بودن ۵۰۳ تخت، برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده‌سازی شده‌ است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه به قابلیت رزرو اینترنتی اتاق‌ها اشاره کرد و گفت: امسال اغلب اتاق‌ها قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان از ۲۰ اسفندماه نسبت به رزرو از طریق آدرس eskan.medu.ir اقدام کرده‌اند.

صلاح الدین مفیدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج نیز در این بازدید گفت: ۷۲ اتاق در قالب ۹ مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج، برای اسکان فرهنگیان استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ماه‌های گذشته، مقدمات تعیین مدارس و تمهید مقدمات برپایی ستاد اسکان در این ناحیه فراهم شده است، اظهار کرد: برای استقبال از مسافران نوروزی در این ناحیه از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

انتهای پیام
captcha