استقبال کودکان سندروم داون از مسافران نوروزی در سنندج + عکس
کد خبر: 4206625
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

استقبال کودکان سندروم داون از مسافران نوروزی در سنندج + عکس

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: مسافران و گردشگران نوروزی، امروز، دوم فروردین در فرودگاه سنندج مورد استقبال گرم کودکان مبتلا به سندروم داون قرار گرفتند.

استقبال کودکان سندروم داون از مسافران نوروزی در سنندجبه ‌گزارش ایکنا از کردستان، منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان در آیین استقبال از اولین مهمانان نوروزی پروازی سنندج که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، فرماندار سنندج و جمعی از مدیران استان و شهرستان امروز، دوم فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: کودکان مبتلا به سندروم داون با حضور در فرودگاه سنندج، ضمن خوش‌آمدگویی با اهدای شاخه گل به مسافران و گردشگران از آن‌ها استقبال کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سنندج از شهرستان‌های گردشگرپذیر استان است که گردشگران بی‌شمار از نقاط مختلف کشور به آن سفر می‌کنند، افزود: حضور گردشگران در این شهرستان از روزها قبل از تحویل سال جدید آغاز شده است و مسافران در این شهرستان حضور یافته‌اند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان یادآور شد: خوشبختانه اکنون همه دستگاه‌های مسئول در امر سفر نوروزی در استان حضور فعالی دارند و با تمام توان در حال خدمت به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام
captcha